28.12.16

Η καμπύλη του Γκάους


Κατά Προσέγγιση

είκοσι φορές ο ίδιος Απρίλης
να κάθεται απάνω μου σα στάχτη
τσιγάρου από το στόμα μιας φίλης
που όταν βρισκόμαστε δεν μιλάμε,
μόνο ψεύτικα γελάμε σαν χαζοί
και σκορπάμε χωρίς να χαιρετάμε

και δεν βαριέται να με θάβει- ούτε
εγώ να θάβομαι, μα τα χέρια της
αργούν και τα κοράκια διψασμένα
σπεύδουν, φορώντας ράσα και καλώντας
γριές να στήσουν πανέρια γύρω μου
σπρώχνοντας φρέσκα νεφρά μισοτιμής

Τυχαίο Σφάλμα

σαν δείγμα καλοσύνης μιας ξαφνικής
εγκυμοσύνης μιας βασανισμένης
με τραύματα κάποιας άλλης εποχής,
βγήκα με συμπλέγματα νέας κοπής
κι αίματα να τρέχουν απ' τα χείλη μου
σαν να φιλούσα συρματοπλέγματα

μικρός, ως τιμών ακραίων προϊόν,
πάσχιζα με τις χούφτες να μαζεύω
τα όρια μου από τις γωνίες
των τάξεων και τους μαλακούς τοίχους
των τρελογιατρών που κόβουν, ράβουν και
μπουκώνουν καθετί που αποκλίνει

Τυπική Απόκλιση Ι (Ανηφόρα)

και πότε μού 'φταιγε η ανία μου
που πετσοκόβομαι σε μέσους όρους,
πότε μ' έτρωγε η μανία μου να
κόψω ένα-ένα τα κεφάλια σας
και πότε που έδινα σε μαλάκες
τη χαρά να με δουν σ' αυτά τα χάλια

μα τι κοιτάτε πια, νοικοκυραίοι;
φουσκώσατε σα σκύλες τις κοιλιές σας
βγάλατε τέρατα με εσάς φτυστά
και φύγατε σκαστοί με μια κάρτα στο
χέρι όσο σα βδέλλες γαντζώνονται
τα χρέη σας στις πλάτες των παιδιών σας

Κορυφή

στοιβαγμένοι σ' ένα λεωφορείο,
στη μέση τα γερόντια και στα τζάμια
οι μικροί- τσίλιες να κρατούν, ελεγκτές
μη μπουν και δεν προλάβουν να πηδήξουν
εν κινήσει μες στην κίνηση και την
πίσσα μ' εικοσάλεπτα στα μάτια τους

έτσι περνάνε πια οι μέρες μου- να
περιμένω με τον κλήρο στο χέρι
μήπως πει το νούμερο μου κάποιος σε
μια χαζή στολή- και να μην κοτέψω,
να του σπάσω τη μούρη σα τσογλάνι
και να κλαίνε οι γέροι τ' όνομα μου

Τυπική Απόκλιση ΙΙ (Κατηφόρα)

αλλά οι γέροι θα κάνουν χρόνια να
ξανακουστούν, και το μόνο που σπάει
είν' τα νεύρα μου, γιατί το τσογλάνι
κότεψε κι άρχισε να εύχεται να
μην τύχει το νούμερο του σήμερα
γιατί το τσογλάνι “έχει και δουλειές”

και αν η σχολή του δεν αποδώσει
και το συγγραφιλίκι δεν του βγαίνει,
τον άλλον Απρίλη θα 'χει αλλάξει,
θα φτιάξει νέα ζωή στην ύπαιθρο
μη πάει χαμένη τόση πρακτική
στο να σπέρνει απογοήτευση


Να 'ναι ο τελευταίος μας Απρίλης. 

<BANKS - Mother Earth>

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου